..



Thursday, August 18, 2011

my life without them.... my world just an empty space...


jat.. dak kelantan .. die ni aku kenal time geng ngn dak dak bwah tu.. die adik aku ngn along.. ahhaha.. mintak tlong smua bley.. time cintan cinta.. mesti tunjuk kat kitaowng dulu.. ahhaha.. da approve baru die jalan.. tapi kekdang ingkar gak..aleh aleh.. nyesal..kan tk dgr ckp akak akak ko.. hahah.. tapi die ni baik..


chaq.. mmber plg best... bab time die becerite... mmg rase cam ade gak kat tmpat kejadian.. ahha. soundeffect the best.. chaq ni seorang abg yg bley di arap... antara mereke ni smua ..dia ni cm abg la .. and pandai mereka.. kepala ronda gak dak ni.. hahah


aus... dak manje ngn along... die lain skit dari adik adik yg lain.. tapi die bley diharap...and sweet and chumel...


tie.. aku kenal die time degree.. die seorang budak yg tk kacau idup orang..die wat hal masing masing and best..


edy... die ni da mcm cozin aku da.. tapi mmber sbenarnyer.. kami rapat gak la. sb time aku de prob.. agak nak maki hamun kat sesape .. mesti cari die la.. hahah.. sb bhs kitaowng mmg kasar... and mmg agak cm adik bradik r... best ..


jambu... die ni pelik skit.. tahap kegedikan die tu agak la.. huhu.. tapi kekdang tu bley arap gak la walaupun tak brape.. hahah.. tapi die ni kalo sesape nak wat jd bf... hahah.. fkir la btul tul...die ni gatai...


along... best... kami kawan rapat dr diploma smpai la skrng... time degree satu umah.. da mcm akak ngn adik.. nak g memane pun bedue.. sampai org skit ati tgok kami bahagie.. tapi takpe.. biar je org pnye ati.. ade kiteowng kisah.. tak pun.. hahah..


this one... a person that i love the most... time kapel ngn die.. aku sndiri tkejut ngn diri aku... i'm be a loyal lover.. wah.. dlm sejarah.. aku tak flirting around and really want him the best ... tp kesudahan tk kemane... baru je clash.. sb ala..ade la kan.. biase la tu problem.. tapi harap die dpt someone yg much better then me.. coz he is something that we can't find easily...


k.. tu la people that i love in my life... yg merangkum member la.. family offcoz la the first.. tapi kat sini nak cite psl mmber mmber yg tebaik yg pernah aku ade... till then.. arios.. slmat mmpekenalkan diri mereka...

4 comments:

  1. sweet laa angah..thankzzz...i'm listed..love u damn mucccchhhh....mmmuuaaahhh..sabar dan terus bersabar, aku taw hg kuat orang nyaa..

    ReplyDelete
  2. tq tie... u're the best.. and the poeple that i listed there are the best.. ever..

    ReplyDelete
  3. Haha...Kelakar la... Post nie :) Best sangat2~! Apsal tak pernah terpikir nak wat? Hehe...

    ReplyDelete
  4. hahah.. nak wat la tu.. mik pic aku plg lawa k...

    ReplyDelete