..



Tuesday, April 26, 2011

Perlu ke??


Panasnyer hari ni, teperuk je dalam bilik, tetibe teringat research, macam macam jadi, kalau nak cerita mesti sensored, almaklum si anu dan si hamba Allah yang berkaitan (ini bukan gosip), letih kalau nak diikutkan hati yang panas membare ni ley wat rendang dah si anu dan si polan tu, tefikir jugak, ade lagi hamba Allah yang berperasaan macam tu, wahai si anu dan si polan, buat la ape saje yang korang nak buat, rezeki masing masing, nak aku doakan korang jadi sibatu macam si tangang tu, karang aku lak tak same tapi serupe cam korang, so nak dilembutkan hati yang ngah panas cam lava ni, aku harap pe yang korang buat tu baiklah untuk korang, huhuuhu, perlu ke korang wat camtu , tedetik dalam hati, Malaysia is a freedom country kan, lantak la korang nak buat ape,if aku di pihak yang betul jumpe la nanti di PM, tet!!! (Padang Masyar).

da panas sangat dah ni, baik g mandi, bekerut kening aku tefikirkan si anis, ape die buat dalam bilik tu, senyap je, tido ke? huh, gile r, panas cmni ley tido.. daripada aku buang mase kutuk si anu dan si polan baik aku g mandi, asar nak dekat dah, solat lagi baik, nak g dating jap (solat, jangan salah faham), karang post lagi,banyak g nih nak cite.





YA ALLAH YA TUHANKU SESUNGGUHNYA, DOA DOA HAMBAMU YANG TERANIAYA, TERNYATA AKAN MUDAH DIMAKBULKAN OLEH MU, AMIN.

No comments:

Post a Comment