..



Thursday, January 27, 2011

ditengah pagi pagi buta

sambil membelek belek netbook aku tegerak di hati untuk membuka blog, dulu aku ade blog tapi life aku macam tak kene je.. so aku decide buat blog semula, tercipta la blog nih. tgok blog blog orang lain, wah yang btudung sekarang semua dah makin cantik cantik, makin cute semuanya, kawan kawan aku pun da byk yang ade blog, semua ceritakan pasal hidup masing masing, follow punya follow baru aku sedar kecantikan muslimah sekarang tiada lagi halangan untuk bergaya dalam fashion, bagus bagus.. ley jadikan contoh nih.. alamak esok ade kelas la, aku memaling kearah Anis, nyenyaknye budak nih tido, ini kalau ade pegebom berani mati datang bom rumah nih, belum tentu die nak sedar.

aku melihat jam, dah pukul 5.13 a.m, urm.. hari ini hari lahir ex boyfriend aku, well tak de jodoh namenya, walaupun dah lame bepisah aku still ingat hari lahir die, biase la setiap yang datang mesti akan lekat di hati nih, aku harap hidup die lebih baik dari sebelumnya dan bertambah tambah baik.

esok bermula la mid term break aku, mak dengan ayah kate nak datang pagi untuk ambil aku, so that is mean aku ponteng kelas la esok, biase la tu ponteng memonteng.

telintas dalam fikiran, mane la si Asraf nih, dari hari tu keluar dengan dia balik je terus esok tu da takde mesej or call dari dia, urm..tah la malas nak fikir. aku ingat lagi Anis ade cakap kat aku yang si Asraf tu da ade girlfriend, ape ape je la, aku tak kisah pun dah itu takdirnya kami hanya dijodohkan sebagai kawan je, kene la terima. so tanpa memikirkan lagi pasal si Asraf tu aku decide untuk tidur, sebab if aku tak tidur bekemungkinan mak ayah datang aku still tak mandi lagi or tak bangun tidur lagi, so better for me to get a sleeps.

ape ape hal pun aku kene bersabar sebab jodoh pertemuan itu di tangan Yang Maha Esa, kite sebagai hambanya kenalah kuatkan iman dan terus percayakan kepada NYA. bersabar je la..

No comments:

Post a Comment